Subject: Küsimus: Tooted "VUSE" tubakaseadusele mittevastavate e-sigarettide nimistus (Nicoventures Trading United Kingdom teavitused)
From: Martin Järve | TRINITI <[email-masked]>
To: "TA tpd" <[email-masked]>, "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 5 Jul 2024 10:09:30 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Terviseameti kemikaaliohutuse osakond

Kirjutan kliendi British American Tobacco nimel ja palvel. Märkasime, et
tooted „VUSE“ (Nicoventures Trading United Kingdom teavitused, kes on
British American Tobacco grupiettevõtte) on kantud Terviseameti excel
faili „Tubakaseadusele mittevastavate e-sigarettide/e-vedelike teavitused
seisuga 31.05.2024“. Kuna teavituste esitaja (Nicoventures Trading UK) ei
ole saanud sellega seoses ühtegi päringut ega teadet, palume Teilt
võimalusel infot, et mis põhjusel on tooted mittevastavate toodete
nimistusse lisatud. Varasemalt olid tooted tubakaseadusele vastavate
toodete nimistus. Kas tegemist võib olla eksitusega või on teavituse
esitaja ehk hilinenud müügimahtude esitamise kohustusega?

Lugupidamisega

Martin Järve
Vande <https://triniti.eu/et/inimesed/martin-jarve/> advokaat

Advokaadibüroo TRINITI
Maakri Kvartal | Maakri 19/1, Tallinn
T: 6 850 950 | M: 53 340 649

 <https://triniti.eu/et/> triniti.eu |
<https://www.facebook.com/trinitiestonia?fref=ts> Facebook |
<https://www.linkedin.com/company/triniti-estonia> LinkedIn

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ning võivad sisaldada
kliendisaladust, mis on seadusega kaitstud.
Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud adressaat, palume sellest meile
teada anda ja e-kiri koos lisadega kustutada.
Käesoleva e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle
sisu muul viisil kasutamine on keelatud